我的年度港樂總結 2014 – 自由意志,譜出我城的頌讚詩

香港樂壇 年度總結 2014

男歌手

2014m1

你既恐懼係乜野?

我畏高,我怕血,我驚被批評,我更加怕失敗。
其實我同你都係一樣,心入面存在好多既恐懼。
但諗真D,其實冇人搵槍指住我地,叫我地退後,只係恐懼想我地投降。

但其實冇野比嘥時間更加可怕,想做既事太多,可以去做既時間實在太少;
我每一日起身都會同自己講,我既生命又少一日,又係度倒數緊…

呢種感覺好難受,亦都好無助。

人生就係咁短暫,我地需要勇敢面對自己既恐懼,作出挑戰。

每克服一個恐懼,世界就會大多一格;

一個呼吸,就換來一啖勇氣;
一次眨眼,就換來一個信念;
事情從來都唔係容易,直至我地做到為止。

同世界抗衡,我地需要一種意志!
呢種意志,叫做 : 自由

離群馬 抬頭吧!

周柏豪

2014-m2

自以為身處地獄,原來早已在天堂。
難得一曲抒發自己心聲,竟然從低谷走上了高山;
在慨嘆沒有恩典之時,恩典就臨到,
感激之情盡化頌讚詩。

林奕匡

2014-m3

一年一度 Rap 盡全城大事,每次都比上次更有火力,只因緊貼時代脈搏,
越是多事之秋,造就他的音樂越激烈越憤怒。

又有自創曲又有合唱曲,
包羅萬有,但最重要是忠於自己。

Masta Mic

One thought on “我的年度港樂總結 2014 – 自由意志,譜出我城的頌讚詩

  1. Pingback: 周柏豪2017十周年演唱會 – One Step Closer | 音樂. 人生

Leave a Reply

